Інформація про роботу зі зверненнями громадян за 2016 рік.
Враховуючи вимоги до Закону України від 02 жовтня 1996 р. № 393/96 "Про звернення громадян" та з метою реалізації Указу Президента України від 07 лютого 2008 р. за № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" у Головному управлінні статистики у Харківській області (далі – Головне управління статистики) проводилась робота по задоволенню законних прав та інтересів громадян, оперативності і всебічності розгляду кожного звернення громадянина.
Для підвищення ефективності роботи та оперативного реагування на звернення громадян працює пряма телефонна "Гаряча лінія" з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики. Ведеться Журнал реєстрації звернень, які надійшли на телефонну "Гарячу лінію". За 2016 рік звернень не було.
Також в управлінні продовжує функціонувати громадська приймальня для надання безоплатної первинної правової допомоги з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики.
За 2016 р. до Головного управління статистики надійшло 101 звернення, що на 18 % менше, ніж за відповідний період минулого року. Безпосередньо від громадян поштою надійшло 36 звернень, на особистому прийомі побувало 64 громадянина, 1 звернення надійшло від місцевих органів державної влади.
За звітний період зафіксовано 1 колективне звернення, що становить 0,9 % від їх загальної кількості. З урахуванням колективного звернення до Головного управління статистики звернулося 102 громадянина.
За характером питань, що порушували громадяни, переважали питання діяльності органів державної статистики: надання довідок щодо підтвердження стажу роботи та розміру заробітної плати для перерахунку пенсій, праці і заробітної плати та статистичної інформації.
За видами звернень заяви та клопотання склали 100%. Всі звернення були вирішені позитивно.
Серед громадян, що зверталися до Головного управління статистики переважна більшість – мешканці м. Харкова та області. Два звернення було від мешканця м. Львів.
58 громадян зазначили свій соціально-професійний статус. Із них 40 громадян указали, що вони пенсіонери, також звернулося 10 працюючих, 5 безробітних, 2 інваліди ІІ групи та 1 приватний підприємець.
Усі звернення розглянуто оперативно, громадянам надано ґрунтовні відповіді в установлений Законом термін.