Натисніть, щоб прослухати текст! Powered By GSpeech
Інформація щодо звернень громадян за І півріччя 2024 року
Контрастна версія
Звичайна версія

Інформація щодо звернень громадян за І півріччя 2024 року

    Робота зі зверненнями громадян у ГУС у Харківській області направлена на безумовне виконання вимог Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96 "Про звернення громадян" (із змінами) та з метою реалізації Указу Президента України від 07 лютого 2008 року за № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", що гарантують реалізацію права громадян на письмове звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.

    На засіданні колегії ГУС у Харківській області 25 січня 2024 року було розглянуто інформацію начальника управління технічного забезпечення, експлуатації будівель та документообігу про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до ГУС у Харківській області за 2023 рік.

    Щоквартально керівництву ГУС у Харківській області надається інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян.

    За І півріччя 2024 року до ГУС у Харківській області надійшло 24 звернення, що на 27,3 % менше, ніж за відповідний період минулого року. Безпосередньо від громадян поштою надійшло 18 звернень (з них 10 колективних звернень), 6 громадян побувало на особистому прийомі.

    З урахуванням колективних звернень до ГУС у Харківській області звернулося 34 громадянина.

    За характером питань, що порушували громадяни, переважали питання діяльності органів державної статистики: надання довідок щодо підтвердження стажу роботи та розміру зарплати для перерахунку пенсій (50,0 % від загальної кількості звернень), надання роз’яснень щодо отримання інформації з ЄДРПОУ (8,3 %). Також порушувалися питання щодо забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (41,7 %).

    Серед звернень 58,3 % склали заяви (клопотання), 41,7 % скарги.

    За результатами розгляду питання, зазначені у 11 (45,8 %) зверненнях, були вирішені позитивно, на 12 (50,0 %) надано роз’яснення. Окрім того, станом на 01 липня 2024 року 1 (4,2%) звернення перебуває на стадії розгляду відповідно до встановлених строків.

    З 34 громадян, що зверталися до ГУС у Харківській області 15 – мешканці Київської області, 14 – мешканці м. Харкова та області, по одному звернулися з Вінницької, Дніпропетровської, Житомирської, Запорізької та Одеської областей.

    28 громадян зазначили свій соціально-професійний статус. Із них 20 громадян указали, що вони журналісти, 5 – пенсіонерів, та 3 – працюючих.

    Усі звернення розглянуто оперативно, громадянам надано ґрунтовні відповіді в установлений Законом термін.

Добре
Закрити
Натисніть, щоб прослухати текст! Powered By GSpeech