Натисніть, щоб прослухати текст! Powered By GSpeech
Гаряча лінія
Контрастна версія
Звичайна версія

У Головному управлінні статистики у Харківській області з 01 березня 2013 року діє телефонна «Гаряча лінія»

з питань, які відносяться до компетенції органів державної статистики.

Графік

роботи телефонної "Гарячої лінії" 

у Головному управлінні статистики у Харківській області

з питань, які відносяться до компетенції органів державної статистики

Тема
телефонної
"Гарячої лінії"
Номер телефону
"Гарячої лінії"
Дні
роботи "Гарячої лінії"
Години роботи "Гарячої лінії"
Прізвище, ім’я, по-батькові, посада особи, яка проводить
 "Гарячу лінію"

Питання запобігання та виявлення корупції

(057)

700-18-72

Перший четвер кожного місяця

з 1000 до 1200

Курапова Галина Миколаївна - головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції

Питання щодо забезпечення доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Головного управління статистики

(057)

700-18-72

Третій четвер кожного місяця

з 1000 до 1100

 

Бородіна Наталія Григорівна – заступник начальника відділу поширення статистичної інформації та взаємодії з користувачами і громадськістю управління поширення інформації та взаємодії з користувачами

Прийом звернень від громадян

(057)

700-18-72

Третій четвер кожного місяця

    з 1100 до 1200

Шевченко Галина Валентинівна – заступник начальника управління організаційної роботи, документального забезпечення, контролю виконання та господарського обслуговування-начальник відділу організаційної роботи, документального забезпечення та контролю виконання


Шановні громадяни!

      Доводимо до вашого відома, що ви можете скористатися телефонною «гарячою лінією» з метою звернень, надання пропозицій і повідомлень з питань запобігання та протидії проявам корупції, а також отримання консультацій з питання забезпечення доступу до публічної інформації. 

     Повідомлення, які надходять за телефонною «гарячою лінією» з питань запобігання та виявлення корупції не є офіційними зверненнями, не підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян» і можуть лише бути взяті до відома посадовими особами Головного управління статистики.

     Опрацювання повідомлень, які надійшли за телефонною «гарячою лінією» можуть здійснюватись лише у разі надання заявником наступної інформації:

 - інформацію про себе (прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи; реквізити юридичної особи; контактний телефон тощо);

 - максимально деталізовану інформацію по суті подій, що стали причиною звернення по телефонній «гарячій лінії»; іншу інформацію, що має суттєве значення для вирішення конкретного питання.

Добре
Закрити
Натисніть, щоб прослухати текст! Powered By GSpeech