Інформація
про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли
до ГУС у Харківській області
за 2023 рік
Робота зі зверненнями громадян у ГУС у Харківській області направлена на безумовне виконання вимог Закону України від 02 жовтня 1996 р. № 393/96 "Про звернення громадян" (із змінами) та з метою реалізації Указу Президента України від 07 лютого 2008 року за № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", що гарантують реалізацію права громадян на письмове звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.
Щоквартально керівництву ГУС у Харківській області надається інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян.
На вебсайті у мережі Інтернет ведеться щоквартальне поновлення інформації щодо стану роботи зі зверненнями громадян.
У грудні 2023 року було розроблено та затверджено план роботи зі зверненнями громадян у ГУС у Харківській області на 2024 рік.
За 2023 рік до ГУС у Харківській області надійшло 59 звернень, що майже в 3 рази більше, ніж за відповідний період минулого року. Безпосередньо від громадян поштою надійшло 32 звернення, 21 громадянин побував на особистому прийомі, 5 громадян звернулися через уповноважену особу, одне звернення надійшло від Держстату.
За характером питань, що порушували громадяни, переважали питання діяльності органів державної статистики: надання довідок щодо підтвердження стажу роботи та розміру зарплати для перерахунку пенсій, надання роз’яснень щодо отримання інформації з ЄДРПОУ, також розглядалися питання праці і зарплати; фінансової, податкової політики.
За видами звернень заяви та клопотання склали 98,3 %, також надійшла одна скарга (1,7 %). 53 звернення (89,8 %) вирішено позитивно, на 5 звернень надано роз’яснення (8,5 %).
З 59 громадян, що зверталися до ГУС у Харківській області 54 – мешканці
м. Харкова та області, двоє – мешканці Дніпропетровської області, по одному звернулися з Львівської, Полтавської та Черкаської областей.
41 громадянин зазначили свій соціально-професійний статус. Із них 19 громадян указали, що вони пенсіонери, 14 – працюючі, 6 – безробітних та 2 – підприємці.
Усі звернення розглянуто оперативно, громадянам надано ґрунтовні відповіді в установлений Законом термін.