Натисніть, щоб прослухати текст! Powered By GSpeech
Інформація про роботу зі зверненнями громадян за 2022 рік
Контрастна версія
Звичайна версія

Інформація щодо звернень громадян за 2022 рік

 Робота зі зверненнями громадян у Головному управлінні статистики у Харківській області (далі – ГУС у Харківській області) направлена на безумовне виконання вимог Закону України від 02 жовтня 1996 р. № 393/96 "Про звернення громадян" та з метою реалізації Указу Президента України від 07 лютого 2008 р. за № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", що гарантують реалізацію права громадян на письмове звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.

Для підвищення ефективності роботи та оперативного реагування на звернення громадян працює пряма телефонна "Гаряча лінія" з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики, ведеться Журнал реєстрації звернень, які надійшли на телефонну "Гарячу лінію". За 2022 рік звернень не було.

На засіданнях колегії ГУС у Харківській області 27 січня 2022 року та 25 серпня 2022 року було розглянуто інформації начальника управління технічного забезпечення, експлуатації будівель та документообігу про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до ГУС у Харківській області у ІІ півріччі 2021 року та у І півріччі 2022 року.

Щопівроку керівництву ГУС у Харківській надається інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян.

На вебсайті ведеться щоквартальне поновлення інформації щодо стану роботи зі зверненнями громадян.

У грудні 2022 р. було розроблено та затверджено план роботи зі зверненнями громадян у ГУС у Харківській області на 2023 р.

За 2022 рік до ГУС у Харківській області надійшло 20 звернень, що в 2,8 рази менше, ніж за відповідний період минулого року. Безпосередньо від громадян поштою (електронною) надійшло 12 звернень, 5 громадян звернулося через уповноважену особу, на особистому прийомі побувало 3.

За характером питань, що порушували громадяни, переважали питання діяльності органів державної статистики: надання довідок щодо підтвердження стажу роботи та розміру заробітної плати.

За видами звернень заяви та клопотання склали 100%. Всі звернення було вирішено позитивно.

Більшість громадян, що зверталися до ГУС у Харківській області – мешканці м. Харкова та області, один – Полтавської області.

9 громадян зазначили свій соціально-професійний статус. Із них 5 громадян указали, що вони безробітні, 2 громадянина указали, що вони пенсіонери, 2 громадянина зазначили, що вони працюючі.

Усі звернення розглянуто оперативно, громадянам надано ґрунтовні відповіді в установлений Законом термін.

Добре
Закрити
Натисніть, щоб прослухати текст! Powered By GSpeech