Натисніть, щоб прослухати текст! Powered By GSpeech
Інформація про роботу зі зверненнями громадян за І півріччя 2018 року
Контрастна версія
Звичайна версія

Інформація щодо звернень громадян за 2018 рік

    Робота зі зверненнями громадян у Головному управлінні статистики у Харківській області (далі – Головне управління статистики) направлена на безумовне виконання вимог Закону України від 02 жовтня 1996 р. № 393/96 "Про звернення громадян" та з метою реалізації Указу Президента України від 07 лютого 2008 р. за № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", що гарантують реалізацію права громадян на письмове звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.

    Для підвищення ефективності роботи та оперативного реагування на звернення громадян працює пряма телефонна "Гаряча лінія" з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики, ведеться Журнал реєстрації звернень, які надійшли на телефонну "Гарячу лінію". За 2018 рік звернень не було.

    Також в Головному управлінні статистики продовжує функціонувати громадська приймальня для надання безоплатної первинної правової допомоги з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики.

    За 2018 рік до Головного управління статистики надійшло 51 звернення, що в 1,7 рази менше, ніж за відповідний період минулого року. Безпосередньо від громадян поштою надійшло 25 звернень, на особистому прийомі побувало 25 громадян та 1 громадянин звернувся через уповноважену особу.

    За характером питань, що порушували громадяни, переважали питання діяльності органів державної статистики: надання довідок щодо підтвердження стажу роботи та розміру заробітної плати для перерахунку пенсій, праці і заробітної плати та статистичної інформації.

    За видами звернень заяви та клопотання склали 100%. Всі звернення було вирішено позитивно.

    Серед громадян, що зверталися до Головного управління статистики переважна більшість – мешканці м. Харкова та області, 2 звернення було від мешканців м. Москва Російської Федерації.

34 громадянина зазначили свій соціально-професійний статус. Із них 15 громадян указали, що вони пенсіонери, також звернулося 10 безробітних, 8 працюючих та 1 службовець.

    Усі звернення розглянуто оперативно, громадянам надано ґрунтовні відповіді в установлений Законом термін.

Натисніть, щоб прослухати текст! Powered By GSpeech