Натисніть, щоб прослухати текст! Powered By GSpeech
Інформація про роботу зі зверненнями громадян за 2016 рік
Контрастна версія
Звичайна версія
Інформація про роботу зі зверненнями громадян за 2016 рік.
 
     Враховуючи вимоги до Закону України від 02 жовтня 1996 р. № 393/96 "Про звернення громадян" та з метою реалізації Указу Президента України від 07 лютого 2008 р. за № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" у Головному управлінні статистики у Харківській області (далі – Головне управління статистики) проводилась робота по задоволенню законних прав та інтересів громадян, оперативності і всебічності розгляду кожного звернення громадянина.
     Для підвищення ефективності роботи та оперативного реагування на звернення громадян працює пряма телефонна "Гаряча лінія" з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики. Ведеться Журнал реєстрації звернень, які надійшли на телефонну "Гарячу лінію". За 2016 рік звернень не було.
     Також в управлінні продовжує функціонувати громадська приймальня для надання безоплатної первинної правової допомоги з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики.
     За 2016 р. до Головного управління статистики надійшло 101 звернення, що на 18 % менше, ніж за відповідний період минулого року. Безпосередньо від громадян поштою надійшло 36 звернень, на особистому прийомі побувало 64 громадянина, 1 звернення надійшло від місцевих органів державної влади.
     За звітний період зафіксовано 1 колективне звернення, що становить 0,9 % від їх загальної кількості. З урахуванням колективного звернення до Головного управління статистики звернулося 102 громадянина.
     За характером питань, що порушували громадяни, переважали питання діяльності органів державної статистики: надання довідок щодо підтвердження стажу роботи та розміру заробітної плати для перерахунку пенсій, праці і заробітної плати та статистичної інформації.
     За видами звернень заяви та клопотання склали 100%. Всі звернення були вирішені позитивно.
     Серед громадян, що зверталися до Головного управління статистики переважна більшість – мешканці м. Харкова та області. Два звернення було від мешканця м. Львів.
     58 громадян зазначили свій соціально-професійний статус. Із них 40 громадян указали, що вони пенсіонери, також звернулося 10 працюючих, 5 безробітних, 2 інваліди ІІ групи та 1 приватний підприємець.
     Усі звернення розглянуто оперативно, громадянам надано ґрунтовні відповіді в установлений Законом термін.
 
Натисніть, щоб прослухати текст! Powered By GSpeech