Інформація щодо звернень громадян за 2020 р.
Робота зі зверненнями громадян у Головному управлінні статистики у Харківській області (далі – ГУС у Харківській області) направлена на безумовне виконання вимог Закону України від 02 жовтня 1996 р. № 393/96 "Про звернення громадян" та з метою реалізації Указу Президента України від 07 лютого 2008 р. за № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", що гарантують реалізацію права громадян на письмове звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.
Для підвищення ефективності роботи та оперативного реагування на звернення громадян працює пряма телефонна "Гаряча лінія" з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики, ведеться Журнал реєстрації звернень, які надійшли на телефонну "Гарячу лінію". За 2020 рік звернень не було.
Відповідно до Закону України "Про безоплатну правову допомогу" та наказу Міністерства юстиції України від 24 січня 2020 року № 261/5 "Про визнання таким, що втратив чинність, наказ Міністерства юстиції України від 21 вересня 2011 року № 3047/5" та на виконання наказу Головного управління статистики у Харківській області від 17 липня 2020 року № 63 "Про визнання таким, що втратив чинність, наказ Головного управління статистики у Харківській області від 03 березня 2014 року № 31" припинила функціонувати громадська приймальня для надання безоплатної первинної правової допомоги з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики.
На засіданнях колегії ГУС у Харківській області 30 січня 2020 року та 30 липня 2020 року було розглянуто інформації начальника управління адміністративно-господарського забезпечення про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до ГУС у Харківській області у ІІ півріччі 2019 року та у І півріччі 2020 року.
Щопівроку керівництву ГУС у Харківській надається інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян.
На вебсайті ведеться щоквартальне поновлення інформації щодо стану роботи зі зверненнями громадян.
За 2020 рік до ГУС у Харківській області надійшло 45 звернень, що на 18,2 % менше, ніж за відповідний період минулого року. Безпосередньо від громадян поштою (електронною) надійшло 23 звернення, 20 громадян звернулося через уповноважену особу, на особистому прийомі побував 1 громадянин та 1 звернення надійшло з Держстату.
За характером питань, що порушували громадяни, переважали питання діяльності органів державної статистики: надання довідок щодо підтвердження стажу роботи та розміру заробітної плати для перерахунку пенсій, з питань праці і заробітної плати, статистичної інформації та надання роз'яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
За видами звернень заяви та клопотання склали 100%. Всі звернення було вирішено позитивно. Одне звернення знаходиться у стадії розгляду.
Серед громадян, що зверталися до ГУС у Харківській області переважна більшість – мешканці м. Харкова та області, 1 звернення було від мешканки м. Орел Російської Федерації.
22 громадянина зазначили свій соціально-професійний статус. Із них 10 громадян указали, що вони безробітні, 9 громадян указали, що вони пенсіонери, 2 громадянина зазначили, що вони працюючі та 1 – фізична особа-підприємець.
Усі звернення розглянуто оперативно, громадянам надано ґрунтовні відповіді в установлений Законом термін.
Додатки: 1. Довідка щодо роботи зі зверненнями громадян, що надійшли
до Головного управління статистики у Харківській області
за І півріччя 2020 року (ф. № 1.1), на 1 арк. в 1 прим.
- Довідка щодо роботи зі зверненнями громадян, що надійшли
до Головного управління статистики у Харківській області
за І півріччя 2020 року (ф. № 1.2), на 1 арк. в 1 прим.