Натисніть, щоб прослухати текст! Powered By GSpeech
Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2025 року
Контрастна версія
Звичайна версія

 

Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2025 року

    Робота зі зверненнями громадян у Головному управлінні статистики у Харківській області (далі – ГУС у Харківській області) направлена на безумовне виконання вимог Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР "Про звернення громадян" (із змінами) та з метою реалізації Указу Президента України від 07 лютого 2008 року за № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", що гарантують реалізацію права громадян на письмове звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.

    На засіданні колегії ГУС у Харківській області 30 січня 2025 року було розглянуто інформацію начальника управління організаційної роботи, документального забезпечення, контролю виконання та господарського обслуговування про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до ГУС у Харківській області за 2024 рік.

    Щоквартально керівництву ГУС у Харківській області надається інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян.

    На вебсайті в мережі Інтернет поновлено інформацію щодо стану роботи зі зверненнями громадян за I квартал 2025 року.

   За І півріччя 2025 року до ГУС у Харківській області надійшло 12 звернень, що в 2,0 рази менше, ніж за відповідний період минулого року. Безпосередньо від громадян поштою надійшло 8 звернень, 4 громадянина побувало на особистому прийомі. Колективних звернень не надходило.

    На особистому прийомі у керівництва ГУС у Харківській області не побувало ні одного громадянина.

    За характером питань, що порушували громадяни, переважали питання діяльності органів державної статистики: надання довідок щодо підтвердження стажу роботи та розміру зарплати для перерахунку пенсій (91,7 % від загальної кількості звернень), надання роз’яснень щодо отримання інформації з ЄДРПОУ (8,3 %).

    Серед звернень громадян 100,0 % склали заяви (клопотання).

    За результатами розгляду питання, зазначені у 9 (75,0 %) зверненнях, були вирішені позитивно. Крім того, станом на 01.07.2025 три звернення знаходяться у стадії розгляду відповідно до встановлених строків.

    З 12 громадян, що зверталися до ГУС у Харківській області – всі мешканці м. Харкова та області.

    9 громадян зазначили свій соціально-професійний статус. Із них 4 громадянина указали, що вони пенсіонери, 3 – працюючих, по одному звернулись студент та військовослужбовець.

    Усі звернення розглянуто оперативно, громадянам надано ґрунтовні відповіді в установлені законодавством строки.

Добре
Закрити
Натисніть, щоб прослухати текст! Powered By GSpeech