ПОЛОЖЕННЯ
про Комісію з питань роботи із службовою інформацією
Головного управління статистики у Харківській області
- Загальні положення
- Комісія з питань роботи із службовою інформацією Головного управління статистики у Харківській області (далі – Комісія) утворюється відповідно до Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 736.
- Комісія є постійним діючим органом Головного управління статистики у Харківській області (далі – ГУС у Харківській області).
- У своїй діяльності Комісія керується Конституцією і законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства юстиції України, Держстату та іншими нормативно-правовими актами, а також цим положенням.
- До складу Комісії, який затверджує начальник ГУС у Харківській області, включаються працівники структурних підрозділів ГУС у Харківській області, в яких створюється службова інформація, а також працівники режимно-секретного, мобілізаційного підрозділів, підрозділів криптографічного та/або технічного захисту інформації (у разі їх створення), структурного підрозділу з документального забезпечення, підрозділу з питань запиту на інформацію або працівники, відповідальні за виконання відповідних функцій у ГУС у Харківській області.
- Комісія складається з голови Комісії, заступника голови Комісії, секретаря та членів Комісії.
- Організація роботи Комісії
- Засідання Комісії проводиться не рідше ніж один раз на рік і вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше як дві третини складу членів комісії.
- Секретар Комісії за рішенням голови Комісії забезпечує скликання засідань комісії, складає протоколи, доводить до відома структурних підрозділів ГУС у Харківській області рішення Комісії, здійснює облік і складає звітність щодо проведеної роботи, веде документацію Комісії та забезпечує її збереженість.
- Рішення Комісії приймається більшістю голосів членів Комісії, присутніх на засіданні.
- Рішення Комісії оформляється протоколом, який підписують голова Комісії (у разі його відсутності – заступник) і секретар Комісії та який набирає чинності з моменту затвердження протоколу засідання Комісії начальником ГУС у Харківській області.
ІІІ. Завдання Комісії
Завданнями Комісії є:
- Складення на підставі пропозицій структурних підрозділів ГУС
у Харківській області та з урахуванням вимог законодавства переліку відомостей, що становлять службову інформацію (далі – перелік відомостей), і подання його на затвердження начальнику ГУС у Харківській області. - Перегляд документів з грифом "Для службового користування" з метою його підтвердження або скасування.
- Розгляд документів із грифом "Для службового користування" на предмет установлення в них відомостей, що містять відкриту інформацію, яка може бути використана під час опрацювання запитів на публічну інформацію.
- Розслідування на підставі рішення начальника ГУС у Харківській області фактів втрати документів із грифом "Для службового користування" та розголошення службової інформації.
- Розгляд питання щодо присвоєння грифа "Для службового користування" документам, що містять службову інформацію, яка не передбачена переліком відомостей, за поданням осіб, які підписують такий документ.
- Оцінка відомостей, документів та інших матеріальних носіїв інформації, яким надано гриф "Для службового користування" та з якими планується ознайомити іноземців або які будуть їм надані.
ІV. Права Комісії
Для виконання покладених на Комісію завдань їй надається право:
- Вимагати від структурних підрозділів Головного управління статистики у Харківській області розшуку відсутніх документів із грифом
"Для службового користування" та письмових пояснень у випадку втрати цих документів. - Заслуховувати на засіданнях Комісії керівників структурних підрозділів ГУС у Харківській області про причини втрати документів із грифом "Для службового користування".
- Надавати начальнику ГУС у Харківській області пропозиції щодо вдосконалення обліку, зберігання, використання, знищення та охорони службової інформації.
- Запрошувати на засідання Комісії як консультантів та експертів фахівців структурних підрозділів ГУС у Харківській області, а в разі необхідності, працівників Державного архіву Харківської області.
- Інформувати керівництво ГУС у Харківській області з питань, що належать до компетенції Комісії.