Натисніть, щоб прослухати текст! Powered By GSpeech
Повідомдення щодо цін виробників
Контрастна версія
Звичайна версія
Повідомлення
для респондентів про результати їх анкетного опитування
з питань складання звітності та визначення шляхів покращення організаційної роботи щодо проведення державного статистичного спостереження зі статистики цін виробників промислової продукції та виявлення нереалізованих можливостей зміцнення партнерських стосунків з респондентам
1. Стислий опис результатів проведення анкетного опитування.
    Анкетне опитування проводилось у період з 01 по 31 липня 2020 року.
    Тема опитування: проведення державного статистичного спостереження зі статистики цін виробників за формою № 1-ціни (пром) (місячна).
    Мета опитування: вивчення думки респондентів з питань складання звітності, визначення шляхів покращення організаційної роботи щодо проведення державного статистичного спостереження (далі−ДСС) та виявлення нереалізованих можливостей зміцнення партнерських стосунків з респондентами.
    Анкета вміщувала запитання про способи отримання респондентами інформації щодо участі у ДСС, способи подання звітності до органів державної статистики та питання щодо складання форми № 1-ціни (пром) (місячна).
    В анкетному опитуванні взяли участь 22 респонденти Харківської області та міста Харкова, які за середньою чисельністю працівників на підприємстві розподілились таким чином:
− 28% − більше 250 осіб;
− 48% − від 51 до 250 осіб;
− 24% − від 11 до 50 осіб;
− 0 %  − від 0 до 10 осіб
2.Основні висновки за результатами анкетного опитування.
    За результатами анкетного опитування визначено наступне:
    48% респондентів отримують інформацію про участь у ДСС з листів ГУС у Харківській області, 33% − з відповідей на запити до ГУС, щодо переліку форм державних статистичних спостережень, за якими має звітувати підприємство, та з веб-сайтів Держстату України і ГУС, 24% − з повідомлення по телефону;
    100% респондентів зазначили, що у них не виникли проблеми при заповненні звіту та відмітили, що їх задовольняє повнота та доступність інструктивних матеріалів по складанню форми;
    66% опитаних респондентів зазначили, що найзручнішим способом отримання практичної допомоги є індивідуальні консультації у телефонному режимі та режимі он-лайн; 33% − з інструктивних листів ГУС, які надсилаються на адресу підприємства; 24% −  індивідуальні консультації від спеціалістів при безпосередньому відвідуванні ГУС. І лише 5% висловили готовність отримувати консультативну підтримку на інструктивних нарадах, організованих ГУС.
    Щодо витрат часу на заповнення форми слід зазначити, що на заповнення форми № 1-ціни (пром) (місячна) респондентам потрібна в середньому майже година.
    90% опитаних зазначили, що найзручніше надавати звітність до органів державної статистики через систему електронної звітності. Решта респондентів зазначили, що основними причинами неможливості електронного звітування є зручність подання ними статистичної звітності у паперовому вигляді та неякісний Інтернет-зв'язок або його відсутність. Кількість опитаних, що надають перевагу поданню звітності до "Єдиного вікна" становить 10%.
    95% опитаних зазначили, що інформація, яка розміщена на веб-сайті Головного управління статистики у Харківській області є корисною для респондентів та оцінили роботу ГУС на "відмінно" або "добре".
    У опитаних респондентів відсутні пропозиції щодо покращення організаційної роботи ГУС у співпраці з респондентами.
3. Аналіз результатів анкетного опитування.
    Відповідно до Програми розвитку державної статистики до 2023 року, одним із напрямків розвитку державної статистики є зменшення звітного навантаження на респондентів. На виконання завдань, передбачених Програмою, Держстат щорічно здійснює моніторинг участі респондентів у державних статистичних спостереженнях та визначення звітного навантаження. Метою здійснення моніторингу участі респондентів є відстеження змін і аналіз кількості респондентів державних статистичних спостережень, проектного та фактичного обсягів форм державних статистичних спостережень, а також інформації про причини неподання форм.
 
 
Щиро дякуємо всім респондентам, які взяли участь у анкетному опитуванні
та сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.
 
Натисніть, щоб прослухати текст! Powered By GSpeech