Натисніть, щоб прослухати текст! Powered By GSpeech
Звернення громадян
Контрастна версія
Звичайна версія

Інформація щодо звернень

громадян за І півріччя 2019 р.

  Робота зі зверненнями громадян у Головному управлінні статистики у Харківській області (далі – Головне управління статистики) направлена на безумовне виконання вимог Закону України від 02 жовтня 1996 р. № 393/96 "Про звернення громадян" (із змінами) та з метою реалізації Указу Президента України від 07 лютого 2008 р. за № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", що гарантують реалізацію права громадян на письмове звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.
  Для підвищення ефективності роботи та оперативного реагування на звернення громадян працює пряма телефонна "Гаряча лінія" з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики, ведеться Журнал реєстрації звернень, які надійшли на телефонну "Гарячу лінію". За І півріччя2019 р. таких звернень не було.
  Також у Головному управлінні статистики продовжує функціонувати громадська приймальня для надання безоплатної первинної правової допомоги з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики.
  На засіданні колегії Головного управління статистики у Харківській області 31 січня 2019 року було розглянуто інформацію начальника управління адміністративно-господарського забезпечення про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Головного управління статистки у ІІ півріччі 2018 року.
  Відповідно до Комплексної програми Головного управління статистики у Харківській області на 2019 рік:
  • 14 травня п.р. здійснена тематична перевірка стану діловодства й ведення архіву та діловодства за зверненнями громадян у відділі статистики
    у Куп’янському районі за 2018 р. та січень – квітень 2019 р.
  Перевіркою встановлено, що діловодство у відділі знаходиться у доброму стані і ведеться відповідно до Інструкції з діловодства у Головному управлінні статистики у Харківській області від 09 квітня 2014 р. № 54, зі змінами (далі – Інструкція з діловодства). Діловодство за зверненнями громадян ведеться окремо від інших видів діловодства та відповідає вимогам Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики у Харківській області, затвердженої наказом Головного управління статистики у Харківській області від 08 лютого 2018 року № 12 (далі – Інструкція з діловодства за зверненнями громадян).
  У ході перевірки працівникам була надана практична допомога з питань ведення діловодства й архівної справи та ведення діловодства за зверненнями громадян.
  Інформацію про результат перевірки було розглянуто 29 травня 2019 р. на засіданні колегії Головного управління статистики у Харківській області.
  Також відповідно до Технологічної програми Головного управління статистики у Харківській області на 2019 рік, Порядку проведення комплексної перевірки (експертної оцінки) результатів діяльності структурних та відокремлених підрозділів Головного управління статистики у Харківській області, затвердженого наказом Головного управління статистики у Харківській області від 30 січня 2015 р. № 15 була прийнята участь у проведені:
  • комплексної експертної оцінка результатів діяльності відділу статистики
    у Зміївському районі за 2018 рік та січень–лютий 2019 року;
  • комплексної експертної оцінка результатів діяльності відділу статистики
    у Сахновщинському районі за 2018 рік та січень–лютий 2019 року
  • комплексної експертної оцінка результатів діяльності відділу статистики
    у Лозівському районі за 2018 рік та січень–березень 2019 року;
  • комплексної експертної оцінка результатів діяльності відділу статистики
    у Вовчанському районі за 2018 рік та січень–квітень 2019 року;
  Перевірками встановлено, що діловодство у відділі знаходиться у доброму стані і ведеться відповідно до Інструкції з діловодства. Діловодство за зверненнями громадян ведеться окремо від інших видів діловодства та відповідає вимогам Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.
  Що півроку керівництву Головного управління статистики надається інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян.
  На вебсайті у мережі Інтернет поновлено інформацію щодо стану роботи зі зверненнями громадян за IV квартал 2018 р. та І квартал 2019 р.
  За І півріччя 2019 р. до Головного управління статистики надійшло 30 звернень, що на 11,1% більше, ніж за відповідний період минулого року. Безпосередньо від громадян поштою надійшло 8 звернень, на особистому прийомі побувало 3 громадянина та 19 громадян звернулися через уповноважену особу (з них 1 громадянин звернувся повторно).
  За характером питань, що порушували громадяни, переважали питання діяльності органів державної статистики: надання довідок щодо підтвердження стажу роботи та розміру зарплати для перерахунку пенсій, щодо надання статистичної інформації та надання роз'яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
  За видами звернень заяви та клопотання склали 100%. Всі звернення було вирішено позитивно. Одне звернення знаходиться у стадії розгляду.
  Серед громадян, що зверталися до Головного управління статистики переважна більшість – мешканці м. Харкова та області. Одне звернення було від мешканки Сумської області.
  18 громадян зазначили свій соціально-професійний статус. Із них по 5 громадян указали, що вони працюючи та безробітні, 4 громадянина указали, що вони пенсіонери, також звернулися 2 фізичні особи підприємця і по одному робітник та інвалід ІІІ групи.

Усі звернення розглянуто оперативно, громадянам надано ґрунтовні відповіді в установлений Законом термін.

Додатки: 1. Довідка щодо роботи зі зверненнями громадян, що надійшли
                  до Головного управління статистики у Харківській області
                  за І півріччя 2019 року (ф. № 1.1), на 1 арк. в 1 прим.

  1. Довідка щодо роботи зі зверненнями громадян, що надійшли
                      до Головного управління статистики у Харківській області
                      за І півріччя 2019 року (ф. № 1.2), на 1 арк. в 1 прим.
Натисніть, щоб прослухати текст! Powered By GSpeech